Saturday, April 25, 2009

Final Exam..

Esok Ahad 26 hb April, Start Exam.. Sekejap jer kan waktu bejalan, raser macam baru sebulan jer sampai bumi anbiyak nih, pejam celik, dah hampir 8 bulan aku berjuang menuntut ilmu kat sini..

So esokler penentu sejauh mana aku menguasai segala ilmu yang dicurahkan oleh syeikh2 kat sini.. Takder aper yang leh dikatakan, hanya kepada allah aku berserah segala ketentuan.. Dah berusaha dah, tawakkal sahaja yang tinggal..


Student yang study last2 minit...


Chicodo pun nyebok nak bace buku gak.. hang bukan der pekserpun..


Diharapkan kepada pembaca, (kalo aderlah pembaca blog nih) doakanlah saya semoga lulus dengan cemerlang.. Lagi banyak doa, lagi cerah peluang.hehheh.. Shufak thani insyaallah.. Robbuna nagahna.. Robbuna yusahhil..

2 comments:

Claudia Sunshine said...

Hello! I wish God bless your week! Jesus will return very soon! Read the Holy Bible! Jesus Christ is the One Mediator between us, human, and God! Ask Jesus to come into your heart, repent of your sins and experience the true peace in your life! Peace that no one can take! Only Jesus saves the soul! Jesus loves you!
Visit my blog http://blogdosultimos.blogspot.com

aman said...

kepale atuk ang..nih kristian maneler yang merepek nih..