Tuesday, December 08, 2009

keje baru...

Start dari minggu lepas aku mule keje sebagai fasi kat masjid klcc, masjid tuh der wat kem hafazan quran sekali ngan motivasi selama sebulan.. mule dari 30 nov hingga 30 dec..

hadoi, letih giler layan bebudak nih..dapat plak, aku diberikan tanggungjawab jaga kelas bebudak umur 6 tahun dan 7 tahun..macam2 kerenah aa aku jumpe, yang aku paling tak ley tahan, aderker diorang kencing dalam suo..hadoi akuler yang kene menyetelkan..

tapi setakat dah seminggu lebey nih, alhamdulillah sonok gak lepak ngan diorang nih, raser cam nak jadik kecik balik jer, sonok takder pening2 ngan masalah, yang diorang tau, main, main dan main...

sedikit pic ragam diorang untuk dikongsikan bersama...


kelas ngaji..


sesi bergambo..peace.....


pompuan pun nyibuk gak nak bergambo...


solat jangan dilupakan yer...


dah pueh ngaji ngan main, makan ler pe lagi,,,


minum petang...


entah apelar plak ragam diorang esok.........

2 comments:

cik oryza said...

tomeynye.....

tp tang kencing dlm suo tu x tomey sikit;p

aman said...

aa yala dah, comei bangat diorang nih, tapi tang degei tuh wat jadi geram..hu2..sihatker?