Tuesday, December 29, 2009

lawatan ngan bebudak kem hafazan klcc..

adoih letihnyer satu badan aku rase balik dari bawak bebudak kem hafazan g lawatan..tapi letey2pun ok aa gak..rase epi sumenyer bejalan ngan lancar..takder bender2 yang tak baik berlaku sepanjang lawatan..alhamdulillah..

yang sebenonyer, arinih kem hafazan tempat aku jadi fasilitator tuh wat lawatan, tempat yang kitorang melawat memang memboringkan..kui2..tapi ape nak wat..layan kan jelah....tempat yang sempat g lawat, radio ikim, muzium kesenian islam ngan masjid wilayah..

kitorang g ngan 4 buah bas..yang tak tahan, siap der polis eskot tuh..jalan kl yang jem salu tuh, rase cam lapang jer..mekasih pakcik polis tolong kasi jalan line clear...otai ngah cek bebudak sume cukupke tak..


duer motor polis yang eskot kitorang..


abg2 fasi ngah usha anak buah...


muke2 budak yang excited nak g jalan2


benti makan tghari kat masjid wilayah...


bukan salu bley posing ngan motor polis beb...


radio ikim...


bebudak ngah dengo taklimat dari dj pe tah, lupe da name dier..


der bakatker jadi dj tu yeop?

sekian untuk arinih aku merepek...semoga bejumper lagi...

Esok ari akhir kem hafazan, rase cam sekejap jer sebulan join kem nih...

aja-aja fighting..bbasyahhh...

2 comments:

"iNdAh" said...

yg tak tahan tu..polis eskot tue...:) msti sonok n bangga perasan jap kan...hehheheh..konon vvip arr yek.. :P hehhe

aman said...

aa ya la dah..tak raser jem kat kl tuh..sume kete polis tahan kasi bas kitorang jalan dulu..hu2...