Friday, March 12, 2010

bertambah, terus bertambah dan takkan sesekali dapat dikurangkan...

Assalamualaikum...

izaiyak sumer? harap sume sihat2 na... aku alhamdulillah sihat jer.. cume seminggu duer nih homesick skit.. duk melepak dalam umah jer, maleh nak kuo... salah satu care yang terbaik untuk menghadapi kemelesetan ekonomi... huhuhu...

emm sebenonye posting nih takder paperpun, cume sekadar muhasabah diri.. setiap kali tiba tarikh 13 march, apakah perasaan sebenar dalam diri aku? Gembira dengan ulangtahun kelahiran yang ke-26? Apa yang ada pada sebuah kelahiran untuk dikenang? Setiap kali menjelangnya tarikh seperti hari ini, ia hanya memberitahu aku bahawa setahun lagi telah bertambah janji untuk aku menghampiri kematian. Lupakan kegembiraan yeop, kerana kelahiran hanya bermakna pada kejayaan menjalani kehidupan yang serba mencabar ini.

pergh, skali ayat cam insaf gile ek.. emm banyak lagi yang perlu aku lalui dan capai dalam hidup ini.. semoga semuanya dipermudahkan dan diberi keberkatan oleh tuhan sekalian alam..

sanah helwah ya mior..(ucap untuk diri sendiri). hehehe...

Dan cukuplah kematian itu menjadi peringatan buat dirimu…

1 comment:

Wani Razali said...
This comment has been removed by a blog administrator.