Tuesday, July 13, 2010

Tumpang gembire kawan2..

Arinih keputusan peperiksaan pelajar tahun tige(tahun akhir) kuo, salunye keputusan pelajar tahun satu dan duer kuo diorang tampal kat kenyataan universiti, tapi untuk bebudak taun tige spesel skit, die kuo kene cek dalam laman web..

so umah sewe aku nih, de 3 orang budak tahun akhir, cume aku sorang je tahun duer, diorang sume cemas gile babas, termasukle aku skali poyo2 cemas..yang jadi halnye, dari pagi sampeile ke petang, diorang jenuh duk taip laman web tuh, tapi tak bley2... asik tulis pending je.. lagile cemas dibuatnye, ade kawan2 duk umah len dah tau keputusan dah.. yang bebudak umah aku nih, duk jenuh menaip laman web tak kuo2.. mungkin line bz kot.

akhirnya, selepas mencuba dari pagi sampai ke malam, akhirnye kawan aku nih berjaya jugak menembusi laman web tuh.. dan keputusannya, duer orang sahabat seumah nih lulus sofi alattul, sofi tuh maksudnye lebey kurang lulus sume subjek, tak perlu amik periksa ulangan,.. cume sorang lagi kawan seumah aku agak sedey skitlah, die sangkut satu subjek... periksa ulangan mungkin bulan lapan nih...


markah pekse sahabat umah name yusmantoo...


markah pekse kawan umah name baiyito..markah sorang kawan lagi yang de pekse ulangan, atas pemintaan dier, aku tak siarkan..he2..


Tapi pada pendapat akule, periksa final tahun tige tahun nih agak kurang syadidlah dari segi pemarkahan.. ramai yang lulus sofi periksa kali pertama, harap2lah aku periksa final tahun depan permarkahannye tak syadid same macam taun nih, senang skit lulus..hihihi..

Ape2pun kepada sahabat2 yang lulus, aku ucapkan tahniah, dan kepada yang sangkut, jangan bersedey, kuatkan semangat, sedia untuk periksa ulangan bulan ogos depan...

aja aja fighting...bbasyahhh....

1 comment:

"iNdaH" said...

wahhh...luff2 laa blog dier..hehehhe.. :P aa tahniah la ye..kawan2 awk pandai belaka...awk nye result mana??