Tuesday, October 27, 2009

Berita tak bape best dari ibu..

Emm tadi aku baru dapat panggilan ibu dari madinah, alhamdulillah ibu sihat..seronok dengar sore ibu bersemangat dari corong tepon..soklan pertama yang dier tanyer, "ai aman, senyap jer, dah lupe kat mak ker?"rase tesiat2 dada aku dengonyer.rase bersalah yang amat sangat.baru aku terkedek2 nak jawap, pastuh dier ley selamber cakap, "mak melawak jer"..ho2..

kamipun besembang ler pasal hal2 kat sane, sume bejalan lancar,aa cume yang tak bape bestnyer, ibu bagitau enset dier ilang..tak sempat lak nak tanyer ilang tercicior ker ato kene rembat ngan pak arab..so dier tepon pakei anset kawan dier..takley nak sembang lelamer sangat..

Sian kat ibu, sian lagi kat aku takley nak berhubung sangat ngan ibu..emm takperlah, mungkin tuh salah satu ujian untuk ibu dalam beribadah disana.ibu kater, dier der gak tengok2 anset kat sane,cadang nak beliler kot, tapi dier tak jumpe anset yang same jenis cam dier tuh. kalo jenis len, mahal..mungkin anset kat sane mahal skit kot dari mesia, akupun tak tau. jadi dier pesan suh usha anset baru kat kedei, dier nak yang sama macam yang dier ilang tuh, katenyer, dier dah biase pakai anset jenis tuh, kalo tuko jenis len, jenuh dier nak belajo menaip mesej ngan care nak tepon..he2..

Insyaallah esok kalo der mase, aku nak g usha kedei henpon..

Ibu, aja aja fighting...

miss u so much...

3 comments:

"iNdAh" said...

aman bli yg baru ti kt mak k.. :)

RIN said...

SALAM.
IBU KITA TU DAH BELI HP KAT SANA.
PASNI RAJIN2 LER KO SMS OR CALL IBU EK

aman said...

eh kak manjer,betuiker mak dah beli?baru g usha kedei enpon tadi?ape no mak ek?