Monday, May 24, 2010

redha...

arinih aku down gile dowh..baru balik dari amik result pekse tadi...keputusan agak tak memberangsangkan aa..3 subjek kene repeate..sumenye oral..

.emm tapi apepun aku bersyukur kehadrat allah, walopun keputusan aku agak tak bape bagus, tapi bile sembang ngan kawan2 yang keputusan lebey skit kurang memberangsangkan dari aku, aku rase aku patut besyukur...

sebab kawan2 kate, kalo sangkut pelajaran yang berbentuk oral nih, senang skit bile exam repeate nanti...entahle, tuh kate diorang..

emm pekse repeate bulan 7 nantih, lame lagi tuh yop...tak sabo nak tunggu...

paperpun kepada kawan2 yang sofi, aku ucapkan tahniah..kepada yang keputusan agak kurang bagus, kite same2 ulangkaji balik, kasi perform bulan 7 nanti..ho2...

bittaufik wannajah...

aja - aja fighting...bbasyahhhh......

1 comment:

"iNdaH" said...

indah doakan semoga awk dpt bt dgn baik pekse bln7 nnti.. :) semangattt!!!