Friday, January 30, 2009

Bengang gler..

Ishk aperlah nasib aku nie ek..

Sebenarnyer aku takder nak tulis apepun, cume sekadar meluahkan rasa hati nih jer.. Betullah orang kate, cinta jarak jauh nih memang payah. Banyak yang nak kene pikir.

Aku hanyalah ordinary guy.. tak mengharapkan yang sempurna, cuma cukuplah seorang yang menyejukkan hati, mendengar kata. hanya itu yang aku harapkan..

Semoga Allah SWT memberikan aku ketabahan. Aku percaya pada hukum karma, apa yang orang buat pada kita insyaallah akan dibalas kembali. Jadi pada semua, sebelum buat sesuatu, pikirkan, suatu hari nanti orang akan buat balik macam tu kat kita. Time tuh, baru kita tau, camaner peritnyer.

Emm kawan2 der pengalaman cinta antara benua tak? kongsilah skit..

4 comments:

.....wanie.... said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Mior Abdul RahMan Bin Mior Sidek said...

emm sabo jelah ek..mungkin banyak yang perlu dibaiki lagi..

Anonymous said...

ciannyer dgn benua 2...huhuhu

Mior Abdul RahMan Bin Mior Sidek said...

aa yeler dah, cian ngan benua ek..tak pasal2 jer kene..