Friday, January 30, 2009

Pyramid..

Alhamdulillah, Akhirnya semalam aku berkesempatan berjalan g tengok2 pyramid. Salah satu dari sepuloh keajaiban dunia. Dah lame dah teringin nak pegi, tapi takder orang nak bawak. Nak pegi sendiri tak baper nak reti, maklumlah baru je study kat mesir nih.

Emm seronok gak g pyramid nih, yelah, kita dapat tengok dan memikirkan macam manelah orang mesir zaman dahulu buat pyramid nih. Tinggi gler lak tuh.

Memang tetiap ari pyramid nih tak putus dikunjungi oleh pelancong yang datang sendiri melihat keajaiban dier. Semalam time aku g tuh, berduyun2ler manusia kat sane. Cume yang tak bape best, sejuk gler kat sane. setakat baju 3 lapis tuh, memang tak bleh tahanlah.

Disisni aku sertakan beberapa gambo sepanjang di pyramid..









Nyebokjer makcik jepun kat sebelah tuh..

Selamberjer aku tampung pyramidtuh..kuat oo..hahaha..


aa Aku besandor plak..

Aku ngan Kamil..

DAri kiri: Dini, Aku, Adib dan kak rosma...

Senang citer, bestlah g pyramid. Jadi kepada anda2 sume yang suker bejalan mengembara, g lah berkunjung ke pyramid nih. Insyaallah ianya menjanjikan pengalaman yang tak dapat dilupakan seumur hidup..

3 comments:

.....wanie.... said...
This comment has been removed by a blog administrator.
PERANTAU DAURAN said...

sekali sekala bejalan, ape salahnyer..

.....wanie.... said...
This comment has been removed by a blog administrator.