Saturday, February 14, 2009

Bundle Aboul Alak..

Pemandangan Bundle

Malam tadi aku berkesempatan berjalan ke satu tempat nama dier Aboul Alak satu tempat di Tahrir, dalam kaherah.. Tempat nih terkenal dengan bundle baju ngan suar.


Sweater, tapi port tak baekknye.. usha port len plak...


Keadaan dier sama ngan bundle kat negara kita, kalo kat ipoh tuh, kire same dengan Gerbang Malamlah. Kalo kat KL plak, kire cam downtownlah (tuiker nih). Tapi yang bezenyer, Kat bundle Aboul Alak nih, Dier hanya menjual pakaian terpakai sahaja.

Banyak seluar2 season yang RARE nyer!!!, tapi nak kene pandai pilihlah. Nak cari dalam betimbuan suar ngan baju tuh, memang kalo 2,3 jam tuh tak cukuplah nak pusing abis. Pusing punya pusing, takder satu baju ngan suarpun yang berkenan kat ati. Kawan2 yang mai sekali ngan aku, dah dapat dah baju yang diorang berkenan.


Muke ammu yang tesenyum lebo sebab Dinie beli baju dari dier..


Aku yang kecewa tak jumpe yang baekknyer


Last2 aku balik dengan tangan kosong.. Member kate, kalo nak jalan2 kat Aboul Alak nih, seelok2nyer pegi time awal bulan, time tuh, stok pakaian baru sampai, memang alleylah.. So insyaallah awal bulan depan, aku datang usha2 balik .


Salah satu baju yang diorang beli.. ok ker?


So BUNDLE ABOUL ALAK, haigi thani, insyaallah..

No comments: