Sunday, February 22, 2009

Letupan Bom Berdekatan Kawasan Pelancongan Hussein....


Emm baru tadi aku dapat link dari kawan suh tengok laman web Al-Jazeera, Katenyer kawasan kedai dekat masjid Hussein kene bom..

Terkejut gler aku, bio betui, tempat tuh aku salu jalan2 kalo nak cari kitab ngan cenderamata. Mengikut laporan al-jazeera, sorang pelancong perempuan warganegara perancis terkorban dan 19 orang lagi cedera.

Kawasan Hussein tuh memang kawasan tarikan pelancong, memang ramai gler tetiap ari pelancong kat kawasan tuh. Mengikut maklumatnyer, letupan tuh berpunca dari bom tangan..

Emm aku berdoa, ya Allah selamatkanlah aku selama aku menuntut ilmu di bumi Mesir ini.. Pada kawan2, ati2lah biler berjalan2 tuh ek.. jaga keselamatan diri ek..

1 comment:

Anonymous said...

aa jangan merayapjer kejenyer, jalan tu ati2..