Thursday, February 12, 2009

Gym...

Pemandangan gym, kecikjer. Blehler tahan..


Aaa rinih, tetibe dapat idea nak letak satu aktiviti yang agak menarik yang kat Malaysia aku tak pernah terlintaspun nak buat. aa g gym.. Amacam? Menarik tak?

Gym nih dekat jer ngan umah aku, jalan kaki jer leh sampai dalam 5 minit, memangler kene jalan kaki, sebab dah takder kenderaan len, menariknyer gym nih kenekan bayaran ikut jam jer. Sejam 3 geneh. Ni merupakan kali pertama aku g gym seumur hidup, jadi lepas memuler masukjer pintu tuh, semangat gler nak angkat sume barang yang der dalam tuh. Jadi peghak sume alat dalam tuh aku nak try.

Meizi beraksi...

Aa nih body Made In Malaysia

Mr Universe Mesir kategori 130kg

Nampak cam senang jer nak angkat dumbell tuh, sekali angkat, menggeletor tangan nih. Nih time aku ngah menaip nih, tangan aku masih menggeletor lagi. Esok pagi bangun tido, gerenti satu badan sakit2nyer. Tapi best gak aktiviti nih, Emm insyaallah aku nak teruskan kegiatan nih, bagi tough skek badan.hohoho..

Yang maner lagi tough?hohoho..

Jumper lagi.. Adios, sayonara...semekom..

No comments: