Saturday, February 14, 2009

Ekspedisi Ke Dahab, Syam El-Syeikh Dan Semenanjung Sinai...

Insyaallah malam nih aku akan bertolak ngan rombongan kawan2 untuk pegi semenanjung sinai, tempat yang penuh dengan barakah, disitulah terletaknya gunung tursina tempat nabi Musa A.S. bermunajat kepada Allah S.W.T dan berbagai2 lagi tempat nabi Allah S.W.T.

Jadi aku berdoa kepada Allah S.W.T agar aku dikurniakan dengan nikmat kesihatan dan keselamatan sepanjang perjalanan pergi dan pulang. Kalo boleh bukan setakat dalam perjalanan rehlah ini jer, tapi termasuklah dalam perjalanan hidup yang bakal aku lalui..

Kalo panjang umur, bleh kite bekongsi pengalaman sepanjang saya berada di sana... Oskari samades...( betuiker ape yang aman kate tuh kak manjer?)...


Barang2 yang nak bawak g jalan2, semua dah cukup kot..(kaki sapelak kat belakang tuh?)



Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh................

No comments: